joi, 1 aprilie 2010

O zi "spring"

In sfarsit a venit primavara si la mine.Astazi a fost prima zi de primavara din anul 2010 pentru mine,m-am simtit diferit,ca si cum am evoluat xD...de azi nu ma mai gandesc la nici o problema din trecut,la absolut nimic.Sunt super fericita,am reusit sa uit niste chestii din trecut si in acest post o sa fie ultima data cand le mai nominez.
Chiar daca a plouat a fost o zi perfecta,am vazut pentru prima data,pe anul asta,curcubeul...a fost frumos,i-am facut si niste poze dar tot nu se vede asa,ca in realitate...Poate si curcubeul m-a facut sa uit de probleme...ca si cum mi-a deschis ochii si m-a facut sa vad ca mai sunt si alte persone pe care o sa le mai cunosc si nu am nevoie de vechii prieteni ca sa fiu mereu fericita,si la vechii prieteni nu ma referi la prietenii din Romania,adik da,ma pot referi si la UNII din romania dar mai mult la cei din Italia,care saptamana asta mi.au demonstrat ce "prieteni adevarati sunt ei". Astazi mi-am dat seama si eu ca e mai bine sa ai 2-3(4;5;6;7;8-15 max) prieteni buni decat 1000 de prieteni falsi,care te vorbesc pe la spate :-j .Adica eu inainte credeam ca e mai tare sa ai mai mutli prieteni si asa am inceput sa ma imprietenesc cu toata lumea si sa ma atasez de totii si,din cate am vazut,am gresit ceea ce am facut,adica pe o parte am facut bine ca unii prieteni care m.am imprietenit cu ei asa,am devenit foarte buni prieteni(sper ca o sa si ramanem),dar altii...mai bine tac :-$ .Conteaza si cum e tipul sau tipa care vrei sa te imprietenesti...si la anu,cand o sa ma duc la liceu nu o sa mai fac cum am facut cand m-am mutat aici...ca acum am -experienta,si stiu cu ce tip de fata sau baiat trebuie sa ma imprietenesc (cel putin asa cred :-? ,eh oricum o sa vedem la anu).
Deci gata!!de azi o sa fiu o noua Anku b-).

1 comentarii:

Unknown spunea...

ai atata dreptate la partea cu prietenii....stii tu..''A single rose can be my garden... a single friend, my world''..primavara e un anotimp perfect...si mi se pare genial ca ai asociat-o cu pieteniea;)

Trimiteți un comentariu