vineri, 19 martie 2010

Stupizenii.

Cel putin o datat in viata mi s.a intamplat:
-sa imi cada guma din gura in timp ce vorbeam;
-sa salut pe cineva necunoscut din greseala;
-sa ma busesc de o poarta sau de ceva transparent;
-sa sun de 2 ori la acelasi numar,chiar daca mi-au zis deja ca am gresit;
-sa ma gandesc la ceva amuzant,sa incep sa rad singura si ceilalti din jurul meu sa se uite la mine ciudat;
-sa ma busesc de copaci sau cabine telefonice in timp ce mergeam;
-sa incerc sa imi ling cotul,ceea ce e imposibil;
-sa trimit un SMS la persoana gresita;
-sa ma incalt invers;
-sa ies afara imbracata cu o bluza nou-nouta care nu avea nici macar eticheta taiata;
-sa ma inec cu propria saliva;
-sa intru intr-o masina care nu era a mea;
-sa confund sarea cu zaharul;
-sa deschid o cutie de medicamente invers si sa dau de prospect;
-sa deschid dusul cand sunt imbracata si sa ma ud;
-sa dau foc la ceva accidental;
-sa beau ceva cu gura si sa imi iasa pe ochii sau pe nas;
-sa adorm la scoala;
-sa deschid o sticla de Coca-Cola,sa ma ud toata,pe urma sa o inchid si cand o deschid sa ma ud din nou;
-sa povestesc ceva,sa ma intrerupa cineva,si pe urma cand sa continui de povestit sa uit ce vroiam sa zic;
-sa ajung la magazin si sa uit ce trebuia sa cumpar;
-sa incerc sa servesc pe cineva cu dopul pus la sticla;
-sa adorm in autobuz sau metrou si sa nu cobor unde trebuia;
-sa inchid o usa care se deschide decat din interior si sa las cheile inauntru;
-sa ma imbrac pe dos si sa plec asa la scoala;
-sa caut ceva peste tot ca sa aflu ca il aveam in mana;
-sa dau drumul la dus si sa descopar ca apa este gheata;
-sa inghit guma;
-sa ma duc sa cumpar ceva fara bani;
-sa stau la o coada 3h ca sa aflu ca era cea gresita;
-sa pun degetele in ventilator ca sa vad ce efect face;
-sa rad cu gura plinda cu apa;
-sa pierd un adidas pe drum si pe urma sa ma intorc pentru a'l recupera;
-sa imi ard talpile cu nisipul fierbine;
-sa intru in clasa gresita;
-sa fac sa cada obiecte in WC;
-sa pun sa fiarba o cratita goala;
-sa intru in baia baietilor;
-sa inclin paharul inainte sa beau si sa ma ud toata;
-sa adorm in timp ce vorbeam cu cineva la telefon;
-sa o chem pe o prof. "mami"
s.a.m.d.

Nu cred ca exista o persoana care sa nu fi facut ceva stupid...:)

2 comentarii:

Unknown spunea...

Eu eram odata cu prietenii,si nu stiu ce spuneau ei acolo,cred ca ceva gluma,si radeau toti,numai eu nu.Atunci mi-a venit o faza amuzanta in minte si am inceput si eu sa rad,dar dupa vro 3 minute....dupa ce au terminat astia sa rada.De atunci cand spune cineva glume...toti se uita la mine...sa vada daca m-am prins,Asa ca eu rad la orice gluma.:))

Anku. spunea...

ha ha ha:)) ce tare esti :))

Trimiteți un comentariu