marți, 16 martie 2010

Prea aiurea:-?

Am o problema...nu inteleg de ce anumite persoane trebuie sa critice aspectul unuei alte persoane care tie iti place.Cum e in cazul meu...imi place de un tip,da?asa si cand le.am spus la celelalte colege unele au zis ca e ok,altele au zis: ala??:-o nu imi vine sa cred, cum iti poate placea de el?,dar ele nu se gandesc ca nu trebuie sa le placa lor,ci trebuie sa imi placa mie?/:)8-).
Si mai exista un tip de persoane(majoritatea sunt fete),care daca le spui ca iti place de un baiat pe urma incepe sa le placa si lor...Si cand auzi ca le plac si lor te simti prea nasol,si te gandesti ca nu o sa le mai spui niciodata de cine iti place,dar tu,care nu sti sa taci,le spui imediat de cine iti place,ca nà ele sunt prietenele tale si le povestesti totul si se ajunge din nou la acelasi lucru...

3 comentarii:

Julia spunea...

De primul tip de fete despre care vorbesti eu le numesc fetele invidioase. Desigur nu toate pot fi numite asa. Trebuie sa avem in vedere ca toate si toti suntem unici, prin fizic si psihic, moral si sufleteste, in consecinta nu ne poate place acelasi lucru tuturor.
Insa al doilea tip de fete eu le consider tipul imaatur, tipul de fata care vrea sa isi dovedeasca lor insele ca pot avea ceea ce altele isi doresc, si asta poate chiar mai repede. Nu o sa dureze mult, niciodata.
Fii tu insati si vei triumfa!

P.S. Si eu tot 1.62 am si nu ma consider pitica, nu te considera nici tu! (avem un avantaj, suntem fete, putem purta tocuri ;) )

Anku. spunea...

Da ai dreptate :)

Si faza cu 1.62...ai dreptate suntem fete si putem purta tocuri,dar faza e ca eu nu sunt obijnuita cu tocurile...Si mie imi place ca lumea sa ma considere pitica...(acum) poate peste cativa ani nu o sa mai imi placa si o sa incep sa port tocuri b-)

Anku. spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

Trimiteți un comentariu